ganoderma-lucidum-coffee

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους της σελίδας Ιατρική ΑΠΟΨΗ
Σήμερα θα σας εξηγήσω γιατί προτιμώ
τον ιδιαίτερο καφέ εμπλουτισμένο
με GANODERMA LUCIDUM και όχι κάποιον άλλο καφέ.

Είναι η πιο συχνή ερώτηση που δέχομαι οπότε
ορίστε και η δική μου μαρτυρία όσον αφορά τον καφέ.


Από 17 ετών, από την εποχή των πανελλαδικών
εξετάσεων, πάσχω από "νεύρωση στομάχου",
η οποία με ακολούθησε μέχρι τα 39 μου χρόνια.
Εμφάνιζα τουλάχιστον 4 βαριές "κρίσεις" κάθε χρόνο
με συνοδά συμτώματα ναυτία, έμετο και πολύ έντονο άλγος.
Οι κρίσεις αυτές εμφανιζόταν ιδίως σε περιόδους αυξημένου
στρες και κόπωσης σωματικής αλλά και διανοητικής.
Έχω αναγκαστεί να δικόψω εφημερία μου σε νοσοκομείο και
να ζητήσω να αντικατασταθώ από συνάδελφο για την συνέχιση της λόγω αφόρητου πόνου, καταλήγοντας
σε ενδοφλέβια αγωγή για την ύφεση της κρίσης.
Παράλληλα με τα προηγούμενα συμπτώματα
εμφανιζόταν πάντα γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση
και ακολουθούσε επίμονη γαστρίτιδα για αρκετές ημέρες μετά.
Η κλασσική αγωγή που ακολουθούσα περιελάμβανε
ταμπλέτες Zantac , κάψουλες Losec ή ταμπλέτες Nexium
για τουλάχιστον 1 μήνα, "λευκή" δίαιτα
αλλά και κάψουλες Librax όταν όλα τα προηγούμενα
φάρμακα είχαν αποτύχει.
Οι συνάδελφοι παθολόγοι ή γαστρεντερολόγοι φυσικά
μου συνέστησαν να μην καταναλώνω καθόλου καφέ.
Έτσι για κάποιο χρονικό διάστημα μείωσα την χρήση του
αλλά η συχνότητα των κρίσεων δεν μειώθηκε αλλά
ούτε και οι εβδομαδιαίες ενοχλήσεις από το στομάχι.
Το θέμα ήταν ότι ο καφές ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ και
ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΨΩ !!
Όταν μου συνέστησαν τον καφέ με γανόδερμα
τον δοκίμασα με δυσπιστία αλλά αρχικά
με ΚΑΛΥΨΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Η ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ
που συνέχισα να τον πίνω διακόπτοντας κάθε άλλη μορφή καφέ.
Ξεκίνησα με μισή δόση στην αρχή ( μισό φακελάκι )
και τώρα πλέον καταναλώνω 2 φακελάκια την ημέρα
μοιρασμένα στα τρία.
Εδώ και 3 χρόνια το στομάχι μου
ΔΕΝ ΜΕ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΕ
και το πιο εκπληκτικό είναι ότι αν και καφές, με βοήθησε
να βελτιώσω ακόμη και την ποιότητα του ύπνου μου !
Επιπλέον κάποιες ήπιες ταχυπαλμίες που εμφάνιζα
λόγω άγχους που επιδεινωνόταν με την λήψη καφέ
σταμάτησαν εντελώς.
Σε συνδυασμό και με άλλα διατροφικά βελτίωσα
και άλλες λειτουργίες του οργανισμού μου
και τώρα μπορώ και απολαμβάνω όποτε θελήσω
ακόμη και το αγαπημένο μου εσπρεσσάκι !!
Αν θέλετε να δοκιμάσετε κι' εσείς τον καφέ με γανόδερμα
επικοινωνηστε με την σελίδα μέσω μηνύματος,
για περαιτέρω πληροφορίες.
Με σεβασμό,
Ιατρική ΑΠΟΨΗ

γανόδερμα, γανόδερμα καφές, Ganoderma coffee
Share on Google Plus

About Healthy Coffee gr

    Blogger Comment
    Facebook Comment